Tuesday 14 October 2014

Jodoh Yang Tertangguh - Final


Kepada pembaca yang mengikuti, harap maklumkan jika sudah membacanya kerana saya akan delete 15 chapter terakhir dua tiga hari lagi.


Bab 46

Aku keluarkan beberapa beg pakaian yang memang banyak aku miliki. Asyik membeli beg pakaian setiap kali aku keluar negeri. Sama ada urusan hospital atau urusan peribadi. Semua saiz aku ada. Setiap hari aku mengeluarkan satu persatu beg-beg yang ada. Aku susun kemas-kemas pakaian yang aku guna selalu. Bila selesai aku letak di ceruk bilik tetamu.








------------------------  TAMAT ------------------------






------------------------  TAMAT ------------------------


5 comments:

blu4sky said...

lyna is so lucky to hv two great men in her life.. fahmi & rafiq..mesti lyna sedih nak tinggalkan rumah lama yg byk kenangan dgn fahmi but life goes on..
Well done rose..thank you for the great story..

Nadia Nasir said...

Thanks. Well done!

Rose Ezadora said...

Terima kasih kepada pembaca yang terhibur dengan coretan ini. Coretan biasa-biasa aje..

Anonymous said...

Thanks terhibur baca xpning kpala atau sakit hati

Rose Ezadora said...

Terima kasih kerana terhibur. Yelah, saya menulis untuk berkongsi coretan kepada pembaca, bukan hendak beri pening kepala. Tapi itulah, tidak menarikpun. Sebab tak ada tangkap basah, kontrak perkahwinan dan lelaki alim-alim kucing...Minta maaf jika ada scene atau perkataan yang tidak sedap atau kurang menyenangkan. Saya hanya hamba ALLAH yang serba kekurangan..