Tuesday 21 February 2017

Cerita selingan

Salam semua pembaca blog saya ini. Tulah, saya asyik coret cerita aje, tentu bosan baca cerita saya kan? uhuk! Kalau hendak dikira sudah 10 coretan yang sudah saya tulis. Nanti jap, betul ke jumlah 10? Okey kita list  satu persatu.
Yang pertama "Seindah Jacaranda". Humm coretan yang penuh makna, maklumlah its my first maserpiece. Walaupun caca marba, but to me still have a sentimantal value. Perasan...Alhamdulillah selamat di tamatkan.
Kedua, "Inikah Kesudahannya", love the story sebab my last vacation with my abah ke Frazer Hill. Juga dapat ditamatkan.
Yang Ketiga, "Indahnya Takdir". bukan main susah saya menghabiskan cerita ini, namun berjaya . Syukur
Yang Keempat, "Jodoh yang tertangguh", cerita yang setiap kali saya baca, saya sendiri yang feeling. Sudah teruk rupanya emosi saya. Bersungguh-sungguh saya menamatkannya.
Kelima, "Perempuan", cerita kesah kehidupan harian seorang yang sejenis dengan saya. seronok juga saya menamatkan ceritanya.
Keenam, teringin membuat sequel kepada "Indahnya Takdir", tercipta coretan "30 Jam yang Indah Bersamamu". Indahkah?
Ketujuh, "Bila Dia Ada". Sudah berzaman tak siap-siap. Tunggu tau, saya akan cuba menghabiskan cerita ini.
Kelapan,":Korban Cinta 3 versi" tapi nampaknya cerita ini sudah tidak ujud kerana saya sudah edit dan sambungkan dengan cerita "Antara Dara, Layla dan Juliet" hu hu
Jadi tajuk yang ini megambil tempat kelapan "Mungkin Ya, mungkin juga tidak". Satu lagi yang belum dapat di selesaikan. Sabar, insyallah saya akan tamatkan.
Kesembilan, idea muncul tiba-tiba coretan "Antara Dara, Layla dan Juliet"...harap-harap yang ini tidak terbengkalai..
Diam tak diam, sudah ada 6 yang sudah selesai tapi yang 3 lagi nih bila hendak selesai?
Sudah hampir mid night. tidurlah sayang!!!
Jumpa esok insyallah..
Good Night, Sleep tight

No comments: