Thursday 26 June 2014

Inikah Kesudahannya - Bab 75

Bab 75 - 0! TAMAT..



5 comments:

Rose Ezadora said...

Kepada pembaca yang mengikuti, diharap sempat membaca kerana saya akan hapuskan 15 chapter terakhir. Maafkan saya...

Anonymous said...

tq. sudah baca.

Anonymous said...

Thanks. Saya suka....

Anonymous said...

Salam puan penulis..
Kenapa di delete n3 cerita ni..

Rose Ezadora said...

Maaf,saya terpaksa delete kerana ada poset cerita yang saya di ilhamkarangkraf. Blog ini meminta supaya tidak menghabiskan upload cerita yang disiarkan. Namun saya telah uploadkan keseluruhan cerita ini selama beberapa minggu dahulu. Sama juga dengan beberap cerita yang sedang saya uploadkan. Indahnya Takdir Mu dan Aku Bukan Perempuan Itu, saya akan habiskan di sini, tetapi akan saya delete 15 chapter terakhir setelah beberapa minggu. Maaf sekali lagi.